Kundeservice

Ofte stilte spørsmål

Frakt kommer på mellom 49 til 99kr. Alle bestillinger sendes med sporing.

Varene sendes direkte fra vårt lager i Froland, Norge.

Alle bestillinger utført før kl 14 sendes ut samme dag, normal leveringstid med posten er 3-5 arbeidsdager. Du skal ha mottatt sporingsnummer på både SMS og e-post, kontakt oss via skjemaet hvis du ikke har mottatt det innen 24t etter bestilling.

Vi tilbyr per i dag betaling via Stripe (kortbetaling), Vipps og faktura.

Hvis en eller flere varer mangler i forsendelsen din ber vi deg kontakte Kundesenteret ved å sende en epost til support@norskehandel.no. E-posten må inneholde ditt ordrenummer og varenummer på varen(e) som mangler.

Du kan angre kjøp av varer fra BetterHome.no i henhold til kjøpsloven. Husk at varen må sendes til oss innen 14 dager fra den dagen melding om bruk av angreretten ble gitt. For å benytte deg av åpent kjøp:

  • Produktet sendes tilbake i originalemballasjen (i samme stand som du mottok den)
  • Du får pengene tilbake 2-14 dager etter at varen er mottatt

Angrerettskjema finner du her 

Vi kan nås på både epost og telefon. Åpningstider er 08:00-16:00 alle hverdager.

support@norskehandel.no

Ikke fått svar på det du lurer på?

Kontakt oss via skjema, epost eller telefon. Vi er her for å hjelpe deg!

Kontakt oss

Postboks 19
4855 Froland

support@norskehandel.no

Org.nr: 925912751